کسب درآمد از لگراند

 

مجموعه لگراند برای افرادی که به کار فروش محصولات آرایشی علاقه دارند، امکانی را فراهم کرده است که به عنوان همکار این مجموعه در فروش محصولات برند لگراند و کسب درآمد سهیم باشند. در این راستا، در حال حاضر دو طرح ارائه شده اند که در آینده طرحهای دیگر نیز اضافه خواهند شد.

– طرح فروشنده شو

– طرح همکار فروش

 

در طرح فروشنده شو، محصول را با قیمت پایین تر از سایت لگراند، خریداری می کنید و با در نظر گرفتن سود خود به مشتریان می فروشید. این طرح مناسب افرادی می باشد که به کار فروش محصولات آرایشی علاقه دارند، از پتانسیل فروش برخوردار هستند یا وبسایت یا شبکه اجتماعی فعالی دارند. درآمد این طرح از طرح همکار فروش بیشتر می باشد.

در طرح همکار فروش، شما با محصول فیزیکی در ارتباط نیستید بلکه آدرس سایت لگراند را در وبسایت، شبکه های اجتماعی، پیام رسانها و … معرفی می کنید و در صورتی که افراد دیگر از طریق این معرفی شما خرید انجام دهند، شما پورسانت دریافت می کنید. این طرح مناسب افرادی می باشد که وبسایت یا شبکه اجتماعی فعالی دارند و مایل به کسب درآمد از طریق معرفی می باشند ولی در عین حال نمی خواهند درگیر خرید و فروش کالای فیزیکی شوند.

 

شما بسته به توانایی و قابلیت های خود در فروش یا همکاری در فروش می توانید در طرحهای فروشنده شو یا همکاری در فروش ثبت نام کنید.